ПРОБЛЕМА ШКОЛИ:
«Створення оптимальних умов для інтелектуального розвитку
кожної дитини як особистості, виявлення і розвиток її здібностей»
Пріоритетні напрямки:
· розвиток освітніх послуг та підвищення їх якості у відповідності із освітніми стандартами;
· створення умов для розвитку обдарувань кожного учня закладу;
· розвиток партнерських відносин між учасниками навчально-виховного процесу, між школою та її оточенням;
· створення комфортних умов навчання та перебування у закладі для всіх учасників навчально-виховного процесу.
Головні завдання школи:
· задоволення потреб у здобутті загальної середньої освіти на рівні державних стандартів;
· різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі вивчення і врахування її особистісних здібностей, інтересів, потреб;
· виховання морально, психічно і фізично здорового покоління;
· формування соціальної і громадянської позиції, високого рівня правової, екологічної, духовної, моральної культури;
· розвиток творчих здібностей учнів, здатності до самостійного отримання та застосування знань і навичок;
· підтримка обдарованих дітей та молоді;
· створення умов для професійного самовизначення.
Основні напрями розвитку школи:
· психологізація навчально-виховного процесу;
· особистісно-орієнтований підхід;
· оновлення навчально-виховного процесу на основі інноваційних освітніх технологій;
· інформатизація та комп'ютеризація навчально-виховного процесу;
· переорієнтація навчально-виховного процесу на принципах співробітництва і співтворчості учнів і учителя.
Управлінський аспект
Мета: координація дій усіх учасників навчально – виховного процесу, створення умов для їх продуктивної творчої діяльності.
Основні завдання:
1.Управління якістю освіти на основі нових інноваційних технологій та освітнього моніторингу.
2. Моделювання сприятливого соціально – психологічного мікроклімату для життєдіяльності школи задля максимально широкої актуалізації творчих здібностей кожної особистості.
3. Забезпечення відповідної підготовки вчителів, здатних успішно втілювати в життя особистісно – зорієнтовану творчу педагогіку.
4. Виконання завдань розвитку, спрямованих на самореалізацію особистості.
5. Створення та ефективне використання умов для продуктивної творчої діяльності вчителів.
6. Формування внутрішкільної культури.
Шляхи реалізації:
1.Впровадження в практику роботи школи інноваційні технології.
2. Створення сприятливого мікроклімату серед учасників навчально – виховного процесу для успішного реалізації їх творчого потенціалу.
3. Забезпечення виконання замовлень педагогічних працівників щодо підвищення їх фахового рівня через заняття самоосвітою.
4. Підримка ініціативи кожного учасника навчально – виховного процесу в його самореалізації.
5. Розкриття творчого потенціалу учасників навчально – виховного процесу.
6. Стимулювання творчості учасників навчально – виховного процесу. Основні напрямки розвитку нової моделі школи.